Tisdag!

Tisdag!
skolan rullade på bra hade b.la 2prov i Naturvetenskap A gick väll okej får reda på om man är godkänd eller ej.. Brirtt skulle skicka ut betyget.. 
eft rskolan var det dags för Madenta att åka till Hovslagaren (Niclas Tykesson) gick som vanligt bra.. hon är så snäll så :) tror hon gillar att bli lite extra ompysslad men tycker fortfarande att röken från varmskoningen är lite läskig hihi!
hemma har jag hunnit rida Bacardi.. han fick lite hoppning idag! bara några små skutt på 80cm lille busen bara flyger över! väldigt trevlig att rida och jobba med :)
mina har fått vila, 

(mobil video så inte så bra kvalité... men ni ser lite iaf!)
verken han eller jag har tränat på läänge så vi är båda ringrostiga!



igår hoppades Tess vilket gick SUPER!! la upp det på 90cm (LC) mest för att få henne till att hoppa lite mer (anstränga sig var tanken) men hon flög över utan att blinka.. fick till någon riktig omhoppningsväng :) kvick i benen är hon iaf!  blir eventuellt att man deltar i klubbtävlingen :) det är ju 80,90cm så det lär vi väll komma över :)

imorgon har vi ridning i skolan och jag ska ha Maraccas (ej helt säker) Det är btw Madentas storasyster. men de är inte så lika... Maraccas är mindre och lättare att rida men hon är lite stressad och så på marken så "problemet" är att hon är väldigt bervig i hantering.. men en säker människa och fasta rutiner så lugnar nog hon sig. (till salu btw!)  

nu får ni ha det bra.. det ska jag iaf får nog hoppa över the mentalist ikv måste verkligen skriva på mina arbeten.. :/
xo Evelina!

Kommentarer
Postat av: sandra johansson

Sv: tack tack! Ja herregud ja, nu ser det ju nästan snyggt ut när man fångas på bild. Lite bättre skänkelläge bara. :)

2010-05-18 @ 22:33:47
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0