Dagen innan...

Dagen innan tävling är det idag! imorgon blir det Dressyrtävling med Madenta på Gärds Rf ska rida LC:2, LB:1
har inga för väntningar då hon inte tävlat dressyr på "riktigt" sen sept förra året, det var då i Skepparslöv
visst hon gick klubbtävlingen men det blir ju ingen ny miljö och inte lika mkt folk och hästar,, man får ju inte glömma att hon är inte så rutinerad. detta blir 4,de "riktiga" dressyr tävlingen,
det är ju en helt annan tillställning änn hopptävlingar!
Mitt mål är att iaf rida på 58% eller ja... %en är ju inte det viktiga,, jag vill att hon ska lyssna på mig och vara avslappnad osv.. :)

Idag har vi varit en tur på IKEA, inte super kul men det får väll gå :P

Sen red jag Madenta och hon känndes bra! :)Sen blev det lite putsning på henne och sakerna inför imorgon!

n ska jag titta på TV.. Heartbreak Hotel :):)
xo Evelina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0