Sista dagen på Skönabäck!

idag var sista dagen på Skönabäck, ganska skönt faktiskt :P
men det har såklart varit roligt också, och Unghästkursen är nu över och samtliga 3 unghästar är nu travade! så jag tror att vi har lykats :P 

idag har vi iaf ridit lite "äldre" hästar också :) jag fick Annas fina 6åring Blue Loop som gick som 5-åring på Breeders (den har haft föl -08 "Sloppy" som vi nu har ridit in) riktigt trevlig :D fick en bra känsla på henne och hon skötte sig mycket bra, vi hade lite lektion för Anna så hon höll koll :P men hon var nöjd med samtliga :)
efter lunch tog vi unghästarna, Jag, Hanna och Caroline tog Bus och Jessica, Martina och olivi tog Hodde.
sen hjälpte vi Caroline med Sloppy sen. Alla unghästar skötte sig bra och travade utan hjälp! duktiga unghästar!!

Här hemma har jag ridit Madenta!
och hon gick bra men tror att hon är inne i en lite väx period då hon är allmänt slö och vill inte riktigt jobba igenom sig, får väll bli mer skogen för henne nu ett tag :P
Imorgon ska Tess trimmas på Banan! sen måste jag hitta på något med lilla hoppsan också! framför allt frisera lite :P klippa svans och "toffsarna" ur öronen :P hon måste ju se lite vårdad ut  hihi!
sen ska Madenta klippas inom en snar framtid :P

Blue Loop och Anna i 4-års finalen (Bilden är lånad från www.hassoeventing.com)



Lilla Hoppsan har inte varit med på bild på ett tag!!!
Kan kanske bero på hennes ovårdade utseende :P aja, hon är mer välhanterad än många andra 1½åringar.
imorgon ska det bli ändring på det och blir kanske någon bild också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0