Måndag!

då var det måndag igen!
Helgen har varit mycket bra!
i Lördags var det 2x 18års fest för Hanna och Martina!! blev en mycket trevlig kväll i Stehag :) det tackar vi för

idag har skolan rullat på bra och måndagar är ju enda dagen som man har teorilektioner... älskar mitt schema!!!
nu ikv har jag ridit Tess på banan då det ska komma en spekulant imorgon!!! ojoj första som ska komma! är ju fler som hört av sg men detta är första som kommer och provar iaf!! så vi får se vad det leder till.
fick ju städa stallet lite så det ser lite trevligare ut xD man blir ju lätt hemmablind och nu när hästarna går ute så bryr man ju inte sig så mkt.  men nu är det fint igen :)

sen red jag madenta och hon fick gå ut för andra gången :) igår var vi på en stubbåker lite längre bort men idag kom vi inte dit då de hade sällt bevatningssystem ivägen.. men fick rida intill per "sallads" (han som äger Åhus grönt) åker han lämnar ju alltd en bit runt sina åkrar och där får man rida :) hon var pigg och glad och skötte sig super!!!

imorgon hämtar "Taxin" kl 8 sen ska man har ridning först timmen lite markarbete/hoppning sen har vi Estetisk verksamhet på em (fotografering). sen hämtar mamma då spekulanterna kommer kl 5 så måste raka vägen hem!

Bild från igår kväll... min söting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0