Söndag!!.. och min dator är tillbaka!

Weeii!!! min vanliga dator är tillbaka!! då den virus eller liknande precis innan vi åkte till Båstad (Hansbo Dressage Open) så har jag inte kunnat lista ut hur jag skulle få tillbaka min dator och jag är ju inte så smart så jag har en hårdisk där jag sparar alla bilder filmer osv.. men jag kunde rädda det iaf men internet var helt väck.. fick starta datorn i felsäkert läge för att komma åt bilder osv och där fanns inte internet.. men idag startade jag datorn igen efter att ha struntat i den helt ett tag... och nu hittade jag något som skulle återställa den till fabriks modell.. hmm.. sista utvägen det eller skicka iväg den och betala massor + att de renasr ju endå allt.
och det fungerade och alla bilder,dokument rubbet är kvar!!! vet inte vad som drabbade min dator innan men nu är den tillbaka och jag slipper sitta på den bärbara...!! skönt!

tillbaka till verkligheten!
igår kväll var jag i stan med damorna!! Hanna,Martina och Paulina.. självklart var det vår alldeles egna taxi som köre oss :P
det blev Kina mat, och bio :) trevligt trevligt!!

idag har jag inte gjort så mkt men Tess fick en liten runda på stubben fick springa av sig lite och få igång en riktigt stor och fin galopp.. till helgen är det ju hoppallsvenskan och då får ju ponnyn vara i hopptrimm så man inte mesar runt :P hihi jaja kul ska vi ha iaf!
känns bra att vi ´har ett lag iaf.. sist vi hade det var 2006!! helt galet längesen!! och det är bara jag som är med iår igen.. sist var det jag-Snoddas,Hanna-Lyra,Sandra-Amaretto och Sofie-Zaffran. och Hanna har slutat på ponny, Sandra lika så + att hon bytte klubb strax efter och Sofie har ett uppehålle eller liknande men iaf så rider hon inte ponny längre..
så det är bara lilla jag kvar som håller fast vid min ponny!!
iår är vi fler än sist, Johanna-Tilly,Rasmus-Tessie,Frida-Zaffran,My-Gazbee,Sabél-Pompom,Emilie-Poppe och Jag-Tess. jaja nog om detta.

på försäljningsfronten går det inte så bra.. satte in ny annons igår och satte 10 tusen och skrev att priset inte stämmer.. men trodde att folk skulle fatta det då hon gått FEI och hoppar LB osv. menändå har jag fått ett antal svar och de tror att hon kostar 10 tusen.. så fick ändra annonsen igen.. men då vi inte har satt ngt pris exakt så är det svårt för tycker folk att det är mycket så ringer de inte.. jaja det kommer väll någon.

blev en hoppbild på fine ponnyn idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0