Torsdag!

Sista dagen av första skolveckan.. man ör ju ledig på fredagar!!! grannt!
iaf började med Historia A gillar verkligen ämnet,, vissa saker är riktigt intressanta!! men nu ska vi läsa igenom kapitlet om första världskriget.. och läsa är ju mindre kul lixom xD men det ska göras och diskutinena på lektnerna brukar bli väldigt bra!
sen hade jag och hanna håltimmar!! 09:30-12:20 men hanna skulle prata med ngn lärare vid 10 men runt 10:30 var hon klar så vi gick till Villan sen ver det lunch och efter det började Arbete med Häst lektionen.. pratade mest om vad vi ska göra på kursen..
dagens lektion var Tömkörning jag hade Maraccas gick finfint.. testade även lite skänkelvikningar.. kändes lite fel då man inte tar så mkt med handen när man rider och här kan man ju inte göra så mkt annat.. men det gick bra ändå

nu ikv har mormor och kjell varit här och fixat lite.. jag Tömkörde lille Tess och hon är sjukt fin.. hon är rikigt välutbilad och jag jag rätt går hon helt fantastiskt!
gjorde super fina skänkelvikningar och även några Öppnor längs spåret duktig ponny!!

Idag kom Tidningen ridsport och Hippson magazine :D trevlig läsning..!
B.la så är ju lille Tess med bland annonserna blev en finfin annons som SYNS!!! först blend ponnyerna och gråbakrund och ram och bild såklart...!

såhär ser annonsen ut

Kommentarer
Postat av: matilda

Såg anonnsen i ridsport tideningen!

riktigt fin!

har ni några spekulanter än?

ska ni tävla något mer?

2010-09-04 @ 21:25:23
URL: http://matildalancing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0