Lördag!

Dagen har varit super från början till slut,, :)
runt 11 gick jag ut och började fixa med hagen,, vårstädade den lite och skulle egentlligen byta staketet men gjorde inte hela så nu är där ett varv med nytt och 2 med gammalt :P

Sen hade jag lite "frihets dressyr" med hoppsan,,, övade också inkallning, vilket gick mkt bra :) don är som en liten hund när man leker med henne,, hoppar och stutsar och springer ikapp osv,, hon stod på mulen en gång xD jag vände och det skulle hon också men hon hade lite för hög fart för att hinna vända snabbt :P aja ingen skada men hon blev lite smutsig på mulen och framknäna

efter lunch så red jag Madenta och det gick väldigt bra,, jobbade mkt med galoppen, det är så kul när man känner att hon blir starkare och orkar mer :)
på Fredag är det Debut!!! dags att lämna bebisklassen nu (LC:2) nu ska vi upp i LA:1,
Debuten kommer att ske på Viarps kör- & ridklubb,, har aldrig varit där,, alltid kul att se nya ställen. :)
detta blir nog sista inne tävlingen :) skönt jag har längtat till ute sesongen..!

imorgon ska jag rida ut en sväng med Madenta och jag ska nog "leka" lite med Hoppsan också,, ev tömköra lite

nu blir det inte mer... vi hörs imorgon!
xoxo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0