Söndag!

Dagen har varit solig och skönt :) riktigt ute väder :P
"lekte" lite med Hoppsan i hagen :)

efter lunch så skrittade jag ut en sväng med min underbara häst!! hon fick en skritt runda idag kanske inte det roligaste hon vet men ack så viktigt!! vi skrittade på hårda vägar hon är van vi det så det är inga problemet, det stärker senor och ligament.

efter påsk ska vi nog kolla tänderna på Madenta, hon har börjat "hänga" i vänster sidan och nu har jag reagerat på att hon lägger tungan så att den syns på vänster sidan,,, inte så mkt men tillräckligt, men vi kan inte åka denna veckan och till helgen är det ju påsk så vi får göra det efter.

nu ska jag glo på TV resten av kvällen.. eller ja mina hästar vill komma in också men de får vänta ngn timme till :P


Har lite bildbrist men hittade en gammal bild som visar hingstarna i Madentas stam! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0