Söndag

Slut på vecka 13 och vi har även kommit en bit in i April!! helt sjukt va tiden går.

helgen har rullat på bra, i går var jag hos Carina Brink och jobbade lite :) det är ett förmiddags jobb så man hinner med saker här hemma med. :)
Red Madenta senare på kvällen,,, så skönt att man kan rida senare och det är lagom varmt och ljust!! Madenta gick finfint, hon blev dock lite irriterad när jag bad henne att galoppera 5språng och sen ner till skritt och sen samma sak igen,, detta för att stärka galoppen och träna övergångar nyttigt men lite jobbigt och speciellt om man har massor av energi och bara vill galoppera hela tiden :P

Idag fick hon vila, ist så har jag tvättat transporten!!!! ojoj kryss i taket :P har inte gjort det sen vi fixade till den strax efter att vi hade köpt den ,,la till mitt namn och Virdarnas snoddas och bytte även den breda randen på mitten till en blå och lite mer "egen"
nu är den ren och fin igen!

nu ikv har jag klippt Hoppsan,, elr ja försökt,, maskinen pallade inte igenom hennes päls! så behöver låna Ilonas maskin till får! men hon var inte hemma så nu är tyvärr hoppsan bara klippt på ena sidan :P hihi men hon går med täcke så det synns inte så mkt ;)

imorgon är det skola igen och till helgen är det tävling!!! hoppning denna gången i Östra göinge :)

tänkte visa bild på min fina transport och även en lånad bild från google som visar hur min transport såg ut innan,, dock har den front utlast men inte min...


när vi ändrade färgerna så hade jag Min C-ponny och var hoppryttare!! :P aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0