Torsdag!

Igår var vi på Nova Lund, jag hittade en fin klänning till studenten :),, men den får ni inte se förän det är dags att använda!!
den var egentligen lite för dyr för min smak men det var en pärla som hade trillat bort så jag fick 25% avdraget!! hihi bra! och det fanns nya pärlor till + att min mamma kan ju sånt och man har en mormor som är sömerska så att sy i en pärla ska inte vara något problem :P

Idag har vi varit vid havet med Hoppsan!! precis lagom kallt,, hehe nej det var svin kallt!!!
men vi var bara där en stund,, Hoppsan verkade gilla det och hon fick kämpa på vattnet stod upp till halva henne på vissa ställen.

efter lunch red jag Madenta,, en sista check innan imorgon, och det gick helt ok hon kunde ju gå bättre! men förhoppningsvis gör hon det imorgon. :) 

det blir "sena" starter imorgon, 10 över 2 och halv 5, så det blir ingen super tidig morgon, men det är ju skönt då vi ska köra i 2timmar. 

nu ska jag gå ut i stallet och byta täcke på min ny badade häst och sen ska jag glo på TV.. men först ska jag ladda upp några bilder från havet idag! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0