underbara vår väder!!

idag har det varit ett underbart väder :)

började med att låna klippmaskin hos Eva då min inte pallade mer än halva hoppsan så hon har gått med täcke och halvklippt ^^ stackare! men nu är hon fin igen :) hon stod helt still och kunde klippa halva huvudet också.. hon kliar sig så hon får hårlösa fläckar så det är lika bra att klippa henne när hon bli så varm!

sen har jag fixat transporten, laggt in mattan, mellanväggen osv tog ju ut allt när jag tvättade den, men nu är den redo för morgondagens tripp!
efter det red jag Madenta, red på fältet gick super!! hon var så duktig tempoväxlingarna känndes bra och lagom lösgjord :)
nu står hon knoppad och fin i boxen

imorgon åker vi till Östra göinge (knislinge) och hoppar lite :) håll tummarna!

nog för idag :P
bjuder på lite vår bilder, på hoppsan och våra kattungar!!




myser i solen! elr ja en av dem iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0