Danmark - Bakken!

i Tisdags var man på Bakken :D och det blev som förväntat väldigt trevligt :P
det blev ganska mycket karusellåkning allt från stora berg och dalbanan till småbarns karusellerna då vi hade småbarn med oss :P men frågar de söta småbarnen om man vill åka med dem så kan man ju inte säga nej :P

igår jobbade jag som vanligt,, vi var ju ändå hemma runt 23 så det var ju inga problem ;)

idag har man jobbat och ridit Madenta nu ikv,,, imorgon är det egentligen träning men inte för mig Madenta har ju inte gått så mkt i veckan + att min Pappa fyller år så man ska dit och gratta honom ist! :)

annars så lever livet som vanligt med mig så här händer det inte så mkt,, men när det gör det så får ni ju självklart veta! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0