Hej mina små söta..

..bloggläsare ;)

gårdagen blev som förväntat bra :)
jobbade fram till lunch, sen åkte man till sjukan elr Citykliniken för att vara exakt ;)
den snälle docktorn tryckte till min rygg och nu är den bra igen :)... ha 2st kotor som låg lite snett ihop, men jag kan villigt erkänna att jag har nästan mer ont idag än innan,, men det är normalt,, har ju trots allt gått med sneda kotor i ca 1år.. så det blir ju lite ömt när de ändras :P

man jag hoppas att det blir bättre!

igår så tränade jag lilla Madenta gick helt ok, även om underlaget var väldigt tungt pga allt regn så hon blev ju trött ganska fort, men annars gick hon super!!
vi var även inne i stan och köpte en ny Kandarstång,, den förra var ju förlång, så nu hoppas jag att denna kan passa så vi kan börja vänja oss vid det :P

målet för 2011 är ju ändå MSV:C innan året är slut,, och jag skulle gissa att jag behöver kandar då för att lyckas jobba ihop henne med små fina hjälper,, men vi får se :P

just nu sitter jag och lyssnar på massor av musik! jag ska ju ha Grillkväll nästa helg :) och eftersom jag inte har ngn sladd till mina högtalare så kan jag inte koppla dem direkt till datorn :(.. så det får bli stenåldersversionen med CD hihi,, men men 


blev en bild från allsv förra hösten,, man kan ju in´te mer än sakna dessa människor, men snart börjar träningarna igen och då blir allt som vanligt!!
dock blir det ingen allsv för mig iår pga den dumma reglen med 18årsgräns på ponny!.. men jag får vara hejaklack ist!!

f,v Fanny,Katarina,Emilia,Jag,Siri,Sofia
 


Kommentarer
Postat av: fo - hon med den fantastiska hästen.

Hey, jätte snygg blogg! :)

Kika gärna in hos mig. Där ni kan läsa om mig och min häst och massa andra underhållande saker. Delta i bloggens Hot or Not. :) Kanske följa via bloglovin?:)

Ha en bra dag kram!

2011-08-15 @ 14:09:36
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0