Torsdag!

då var det torsdag igen!! tiden rullar på!
idag bjöd vädergudarna på riktigt höstväder :( usch allt så grått och tråkigt framför allt blött. 

men dagen har varit bra ändå,, jobbet flöt på, finns inte så mkt att göra vardagsjobbet blir lixom gjort sen händer inte så mkt. nästa tävling är Flyinge om ca 1mån.  

kvällen har jag spenderat med min kära syster :) blev lita go mat och lite skitsnack :P hehe,, ne så illa var det inte ;) vi är faktiskt snälla egentligen.
imorgon blir det Dressyrträning!!! längtar faktiskt till det, känner att man kommit in i rätt rutiner igen! får väll träna lite inför klubbtävlingen om ngn vecka.

  i helgen är jag ledig!! :D inga planer,, men det kanske kommer. ska försöka få ihop den där biokvällen med mina fina töser från Älleköpinge! det har ju varit en plan vääldigt länge! men alla är ju på olika håll hela tiden och man vill ju inte åka utan någon!

ne nu ska jag nörda vidare vid datorn sen blir det sova! imorgon är en ny dag som man brukar säga
xoxo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0