Fredag utan träning

tyvärr ingen träning idag då de stormar ute så vill vi inte lasta och köra iväg... + att jag har inte fått tillbaka min dressyrsadel inu så rider i hoppsadel och alla ni dressyrryttar där ute vet hur mkt sissten påverkas... en hoppsadel är inte gjord för att sitta ner och man kommer åt hästen på ett helt annat sätt i dressyrsadel och får annat stöd osv,,, ni hoppryttare vet säkert hur "låsta" ni känner er i dressyrsadlar,, om inte... PROVA!!!

men jag har iaf ridit Madenta i stormen och jag kan ju säga att ha en häst e.Biggles - Master har många fördelar... men idag var hennes nerver utanför kroppen! men man ska ju ha lite spänning i livet annars kan de va :P

imorgon blir de en tripp in till sta då jag får byta mobil!! de kommer troligen bli en Iphone 4S.. ja vet, jag har alltid sagt aldrig touch,,, men min erfaren av touch var sony ericsson Vivaz.. och sämre skit har jag nog aldrig varit med om!,,, sjukt slö och reagerar inte när man trycker på den!.. men de var också en av de första touch mobilerna på marknaden så tillverkarna lovade väll lite för mkt!
+ att då var Iphonen sjukt dyr, men nu kan jag få den för samma pris som jag redan har på dagens mobil (Sonny ericsson Aspen) svensk version av blackberry!!

nog om de.. imorgon börjar jag rida Ellens 2 fina hästar, ska göra de fram till jul!! så kommer nog inte ha så mkt tid över för dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0