ja jäklar nu e de snart jul!

22 December idag! på Lördag är de Jul! alla julklappar är fixade nu ska jag bara slå in dem också :)

idag ska jag rida Twiggy och Baresco, har de imorgon också sen kommer Ellen hem igen på Julafton.
jag ska såklart också rida min fina Madenta, kan dock inte bestämma mig om jag ska sätta igång henne ordentligt igen eller hon ska få ännu mer vila,,, håller vädret sig så går de ju att fortsätta rida och trimma men helt plötsligt kan ju snön och ovädret komma,,, men jag vill ju komma igång med tävlingarna så snabbt som möjligt! hon får väll gå på ngt mellan läge!

på tal om väder! denna veckan frammåt ser lovande ut med +grader tom +8 på måndag!! heelt sjukt i slutet på året!... men jag klagar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0