Juldagen + Annandagen!

Juldagen: Firades med släkten hos mormor :) lite julmat osv...
på kvällen drog jag och Hanna in till stan, skulle egentligen till Tingvalla men ingen av oss orkade direkt + att de är ju en bit iväg.. så de får bli en annan gång :)
Vi spenderade kvällen på Biljard ist :)

Annandagen: Mellandagsrea! jag och Hanna gick en sväng i stan,, men blev inga fynd! så tomhänta körde vi därifrån... men vi hade trevligt ändå :)
nu sitter man här och kollar på TV.. Victoria's secret fasion show!! och senare blir de dubbelavsnitt av 2 ½ män!
måste ju såklart tillägga att modellerna elr "änglarna" som de kallas är som vanligt otroligt snygga! men de är ju meningen också :P

Nu är de bara 1v kvar på detta året och snön finns inte och senast idag visade termometern +10!!! TACK globaluppvärmning!
på Lördag är de NYÅR och får se till att avsluta detta underbara år på bästa sätt, så man kan börja ett nytt som om möjligt ska bli ännu bättre! 2012 kommer bestå av, TÄVLINGAR förhoppningsvis Meeting!!, Studentfirande av Syrran! Konfirmation av "kusinen", och sen hoppas jag på en del 20-års fester!!! vem vet även jag kanske slår till med en Fest! OCH MKT,MKT mer!!

men nu får ni ha de toppen!! njut av sista tiden på året och om ni inte redan har minnen från 2011 så se till att skaffa dem!!  Mina minnen är iaf redan avklarade! men de finns plats för fler!! :D
xoxo Evelina!

Victoria's Secret fasion show 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0