Söndag mobilblogg

Gör ett försök i mobilbloggning har man Iphone så måste man ju testa ;)
har ridit Twiggy och Baresco. de gick bra blev lite kortare pass idag. sen började lektionerna och då fick man titta lite de har gymkana då de är avslutning inför juluppehållet. minns när man själv hade avslutning minns speciellt när vi hade höjdhoppning jag hade Linus en shettis på ynka 1m vi hoppade 95cm! de var högt kan jag säga min kompis hoppade Skrållan som är Hoppsans mamma de seglade över 85cm om jag inte minns fel.
nu sitter man här och kollar på TV som visar Harry potter och de vise sten!! oj va små de är men filmen är ju 10år gammal också,,, tror att jag har den på VHS haha sista delen gick på bio i 3D ja tekniken går frammåt
ikv blir de Beck på TV4
xoxo Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0