Fredag 3 februari!!!!

ojoj nu är vi inne i februari,, och det töar i en rasande fart ute vilket jag uppskattar,,, även om det blir lera och allt blir smutsigt så gillar jag det :D

idag har jag bara haft 2 lektioner,,skönt! först Historia vi jobbar med den svenska historian.. sveriges stormaktstid!! sen efter lunch vad det microbiologi genetik bakterier osv :P
sen gick jag och hanna ner och snackade lite skit med Ida-Maria :P hihi ne.. vi pratade om vårt projekt och sen fick vi reda på att vi ska göra Hästskötarexamen den 11 Mars! :D sen är det ju bara att hoppas att man klarar det,, skolan betalar ju :P
men efter lite mer snack så åkte jag bussen hem,,

nu ikv har jag ridit Madenta och hon var lite galen!! men det är väll vårkänslor och sen börjar ju isen försvinna så hon får ju bättre fäste,, även om hon har broddar så blir det ju ändå lite halt på isen.. men snart så slipper vi is och broddar!!!

bjuder på lite bilder!!



Kommentarer
Postat av: Maja

Härliga bilder! :)

2011-02-05 @ 16:31:40
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0