körlektion + dressyrkurs!!

dagen började på nya trafikskolan,, pluggade lite teori och sen hade jag 80min körning på schemat, idag skulle vi fortsätta på mortorvägen och även göra lite vänstersvängar... skyddade (eget "körfält") och oskyddade. 
allt gick bra och vi avslutade med att göra lite rutinkontroll av bilden. 

sen körde mamma mig till skolan så jag kunde vara med på Dressyrkursen. 
jag och Hanna red själva då vi blev lite för många till 1 grupp så vi red i egen liten grupp :P 
jag hade Luca och hon gick väldigt bra :D gjorde lite skänkelvikning och förvändgalopp. 

nu ikv har jag och mamma varit på föreläsning om "starta eget",, men lärde sig inget nytt direkt :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0