svar på kommentar

ibland kommer det kommentarer som jag svarar på här, nu har jag fått en sådan. :)



angående P&J så ser jag nu när jag tittar på filmen igen att det har visst blivit fel ^^ detta skall åtgärdas!!!
självklart är det samma runda som visas 2ggr :P
tack för att du är uppmärksam och pratar om det.

jag återkommer med rätt film från 90cm!! :)

angående tränset så fick hon slav i början då det är en remontgrimma med spännen på "grimman"
där av luddet och sen har de suttit kvar. hon har haft remonten ett tag när vi misstänkte att hon bytte tänder och sen har det fungerat bra så den får stanna :)

här ä en liknande somjag har.. min har dock ingen brodyr och är svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0