♥ Del 16 – Min första avramling.

Min första avramling,,, jag minns det som igår.. elr inte nej,
jag började lixom rida 1997!!

Men mamma förde såkallade dagbok på den tiden så hon gick raka vägen och hämtade "kalendern" från -97 och letade upp när jag hade trillat av första gången!!

det skedde den 8 oktober 1997!! på den tiden så kunde jag skritta själv men mamma sprang med när vi travade,
jag började rida den 3 september samma år, så hade ridit 4ggr. när första avramlingen kom!
Jag red på en liten shettis vid namn Skorpan
, en av mina favoriter,, det började kanske redan då att man gillade de hästar man flög av.. eller ja vet inte hur jag trillade av skorpan men det lär inte gått så vilt till :P  


Jag och Skorpan -98

Kommentarer
Postat av: ellen

aaw, va söt bild :P

2011-01-19 @ 16:38:22
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0