♥ Del 17 – Mitt favoritminne

Måste man välja ett?! hihi har ju så många.

men kan ta New Forest SM 2007
Det var första tävlingen efter Snoddas långa behandligsperiod, vi hade skolat om till Dressyr.

SM:et hölls i Varberg vi (jag,mamma och Bella en kompis som även stod för fotograferingen) åkte dit på Torsdagen fixade allt stallade in Snoddas och fixade med husvagnen,, som min pappa hade kört upp innan.
Sen var det invigning, alla samlades och gick in på stora gräsbanan vi gick in i grupper från respektive distrikt.

Fredagen: var det dags för första starten, LC:2 vi blev 7.a coh jag var super lycklig,, även om Snoddas hade blivit skämd inne på banan så gick han okej ändå. fick fina ord av Domaren sen :)

Lördagen: var det utställning + start nr 2, LB:2 jag kom på en 2,a plats :) och överlycklig var man, känndes otroligt skönt att Snoddas var igång igen och jag fick bevis på att mitt jobb med honom gav resultat :)
Utställningen gick bra vi fick 37p och Silver.

Söndagen: idag hade jag inga starter då Snoddas inte var igång för ngn hoppning, men vi stannade och tittade på b,la Liv Nyström som rider Virdarnas Sider,, snoddas helbror. Sider är 1år yngre än Snoddas. en väldigt fin ponny :)

det var ett bra meeting och man fick många nya kontakter och kompisar :)

året efter var jag skadad men eftersom vi hade hotell så åkte jag och mamma dit och hälsade på b,la Liv.
det året fick SM,et i Vetlanda.

7.a i LC:2



efter Utställningen


2.a i LB:1


Virdarnas Sider!  och Liv Nyström



Snoddas och Sider <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0