♥ Del 26 – Mina rädslor.

jag har en rädsla för att bli fet,, detta kan bero på att jag tycket att FETA människor är duktigt äckligt.. och då snackar vi riktigt feta!! men jag tycker att det är riktigt bra att vissa tar tag i sinna liv och försöker gå ner,, många drabbas ju av sjukdommar och de har såklart mycket svårare att gå ner..

men detta feta människor som sitter självmant på typ McDonalds och frossar!! det är så man tappar apptiten!!
det är ännu värre när man ser feta barn,,, på under 8-10år då vet man att föräldrarna inte har så mkt koll.
 




Jag tittar ofta på träningsprogram, Biggest loser, I form med Anna Anka, och det nya på TV 3 Thintervention.
om man tittar på tränarna så får man lätt doligt samvete ( eller jag får :P) men vill ju så gärna vara tränad och ifrom som dem :D

för mig är det inte bara att var smal.. man ska vara tränad också,, jaja vi har ju olika krav på oss själva.

Jillian tränare i Biggest Loser Amerika!          Jackie Warner tränare i Thintervention

Kommentarer
Postat av: Erica

Känner precis likadant. Där hemma ligger man i soffan och jäser framför tvn och sen ser man dom på tvn tränar som dårar.

2011-02-08 @ 21:37:04
URL: http://hastocherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0