♥ Del 5 – Vad är ridning för mig.

Det är allt jag har :P om jag tvingas sluta så vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra, jag kommer isf bli en riktig soffpotatis som inte gör ett smack!!

det är ridningen som jag lever för och det känns som om jag har hittat något som jag verkligen kan bli riktigt bra på. det är en lång väg men man blir aldrig färdig lärd och det är en så härlig känsla.. resan tar litxom aldrig slut, varje dag lär man sig nya saker och känslan av att kunna komunicera med ett djur på 600kg med små signaler är helt underbar!! att känna att de litarpå en och att jag kan lita på dem.
för de skulle ju kunna göra precis som de vill, för att djur på 600kg de rår man inte för i ren styrka osv.

i hela grundskolan så fick man alltid höra,, usch hästar!! super töntigt, men jag har aldrig riktigt brytt mig om det, jag trivs med det jag gör och kommer att fortsätta så länge jag kan!!

och vem vet en vacker dag kanske drömen om eget företag med utbildning/tävling och försäljning av hästar och ponnyer slår in :)

men först ska man ju plugga klart :) jag har ju trots allt några månader kvar,,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0