♥ Del 9 – Min tro

Jag tror på ödet! :) och att allt som händer ahr en mening och en anledning.
jag tror även att vårat öde ör förutbestämt,, vet ej hur men det känns så, det är förutbestämt vad som skall hända i vårat liv.

tack vare detta så har jag kunnat gå vidare efter de tragiska händelserna som har hänt, med t,ex först Snoddas och sen Olliver, det var hemskt det som hände och men det var tydligen inte menat att jag skulle sluta som jag ser det ponnytiden. men sen vet ni ju hur det gick när jag fick Tess :) jag fick möjligheten att avsluta på en nivå som jag aldrig har vågat drömma om!!

och bara för att tillägga en sak,, hade inte Snoddas blivit skadad 2007 så hade jag nog aldrig börjat sattsa på Dressyren och då hade jag inte insett att det var min gren :P


Söta lilla Madenta som 2åring :)
Tänk hade jag inte börjat å Önnestad hade jag aldig hittat min sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0