Mål 2011

Denna idén är tagen från Amanda 

Mina mål som ryttare:
Jag SKA bli bättre i min sist,
även om jag är på rätt väg så är det väldigt långt kvar till mitt mål!!
armbågarna ska intill kroppen, handen skall vridas om då tummen kommer övers, och jag ska sträcka på min (min hållning skall bli bättre)
Bli lugnare som ryttare och inte stressa upp mig och bli frustrerad när det inte går som jag vill.
Undvika prestationsångest.. bli mer stark mentalt.. och lyssna på min egna råd till alla andra ("av framgång blir man gladare, av motgång blir man starkare") ett ordspråk som jag har delat med mig av men är dålig på att ta till mig!!

Jag och Madenta tillsammans tävlingsmässigt: fokus ligger på Dressyren då vi båda är starkast där
Stadig i LA programen få igång sidvärtsrörelserna, och även skolorna (öppna,sluta)
Felfri 1,10m vill kunna rida bra rundor i 1,10m, med bra flyt och känsla 

Övriga mål:
Få en starkare häst som orkar med och är välmusklad.
Hoppa på Gärds Terrängbana!!!

och framför allt ha sjukt roligt tsm och knyta starkare band till varandra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0