veckoschema!!

ne nu får jag nog ta mig i kragen och börja livet på allvar :P hihi! ne men måste komma igång med rutinerna.,, annars blir det inte mycket gjort :P
Idag har jag ridit Madenta och det blev bara skritt och trav då jag inte hat jobbat igenom henne så fick ta det idag,, lång och låg!!! men nu har jag bestämmt mig hon ska igång!!!
jag har även hjälpt ilona att frisera hennes hästar, rycka och klippa manen b,la. sen tog jag lite extra på LaVesta, hon blev av med hovskägget och det runt kronranden, och det under hakan (vid ganachen)

nu till Schemat!! tar upp höjdpunkterna
Måndag: Halkan! :) ska vara på körskolan 10:00 och sen kör vi mot Olofström!
Tisdag: Dressyrkurs
Onsdag: Körskolan + Dressyrkurs + möte i stan
Torsdag: inget speciellt
Fredag: Dressyrträning!!
Lördag: RyttarFest!! :)
Söndag: ladda om inför ny vecka :P

roligare än så blir det inte.,, men jag är väldigt nöjd :D

anledningen till att Madenta ska igång är att jag planerar att åka till Gärds den 12 februari,
Årets sista tävlinga var ju på Gärds så det gör ju inget att börja året där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0