Söndag!

Idag har jag varit hos Ulla och tränat Madenta, vilket gick mycket bra :) red mycket volter stora och små, lite öppnor i både trav och galopp. allt för att få henne att bära sig och lägga mer vikt på bakbenen!
Ulla tyckte att hon var fin och trevlig! :)
Nu har jag anmält till tävling :D Gärds den 23 juli. så några veckor kvar, men så är det :P
det blev LB:2 och LA:3 skulle egentligen gått LA:4 men jag känner att vissa delar inte sitter änn så det får vänta.
men jag måste dock börja plugga program :P har inte ridit LB:2 sen 2009 när jag debuterade Madenta!!!
och LA:3 har jag aldrig ridit.. så plugga plugga!!!

Igår var det Studentfirande för Robin! Det var väldans trevligt. men det visste jag ju sen innan, för med trevligt folk blir det bra :)
dock så ses man ju allt för lite, men vi får väll ändra på det :P

Imorgon är det jobb som vanligt, och jag får nog börja packa lite för på ondsag morgon åker vi till Falsterbo!! uppdateringen kommer nog inte bli så lysande men desto bättre när jag kommer hem igen! blir nog ett långt inlägg och ev några bilder :)

kan också tillägga ett super Grattis till Linn Skjetne som rider Amatörtouren iår igen och hon Vann första kvalet och en 15.de plats idag!. Lycka till på Onsdag i Finalen!!!!

här är en bild jag tog förra året på Linn och hennes super fina Lucky!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Hej. Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha den så gör jag den åt dig. Passa på, alla vet ju hur mycket roligare det blir at blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 20:25:15
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0