Tisdag!...

har lunch nu mellan 11:30 och 13:00 så jag börjar snart igen,, men jag hinner uppdatera här lite :P

Ulla har precis åkt, hon ska till Aachen, hon har en häst (charming boy) som ska gå där med Sofie Lexner. sen ska hon titta på alla andra tävlingar som är nu! 
ett lycka till ger jag alla svenskar!! hoppas på fina resultat!

så denna veckan har jag hästarna "själv" ska  rida Lidro varje dag nu :) igår hjälpte Ulla mig lite, så jag vet vad jag ska träna på när hon är borta!
Arne Ullas man är hemma så han söter ju sina egna som vanligt + att han ska nog tömköra Richelle eller ngt.,, vi får se :P

Igår åkte jag in till stan med Mamma, Katarina och hennes son. Min "syster" Emilie följde också med, vi kollade lite på Rix FM Festival men gick mest runt och letade folk man kännde,, gick inte allt för bra ;P men ngn hittade man ju!!
får se om man åker in ngt mer i veckan då det faktiskt är Kristianstaddagarna!!

Jag har också blivit galet sugen på ett tripp till Liseberg,, men problemet är = jag är ju inte ledig!! men ev den 24 ska jag väll kunna ta mig ledigt,,, ska ju tävla den 23 så jag hoppas att jag kan vara ledig hela den helgen :P
isf sticker iaf jag och Emilie ev Viktor till GBG.. mamma kör! (jag vägrar) sen får vi väll se om man hittar ngn annan rolig som vill följa med :P

men nu ska jag snart ut och jobba lite,, får väll se om Richelle kan vara ut idag.. hon är super känslig mot knott och andra kryp! så hon springer bara en massa i hagen och stressar upp sig :( lite synn om henne faktiskt!!
men de andra 3 brukar klara det bra!

ikv ska jag rida min pärla!! ska nog ha de nya stövarna! skoskav?!.. kan hända.. men ska man rida in dem så får man lida lite :P

bjuder på en bild från Studenten!! den satt på mina Tackkort!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg! Och väldigt fin bild :)

2011-07-12 @ 15:00:26
URL: http://falttavlansida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0