en dag på jobbet!!

dagen har rullat på bra :) dock inget härligt väder, regn och åter regn!!
men på em var det ganska fint ändå.. jag Red Lidro en sväng, Ulla var inte hemma. men jag fick prova mig fram som hon sa :P
men jag fortsatte bara på det jobbet vi brukar göra,,
Innan jag körde hem så kom Ulla hem, väldigt glad var hon också! -"Jag har fått ett Wild Card till Falsterbo!" sa hon och glädjen syntes långa vägar :P
så nu är det bestämt,, den 5-10juli så kommer vi att vara i Falsterbo!!

nu till helgen är det Everlöv och vi åker på Torsdag efter lunch och kommer hem söndag kväll.
under tiden blir det nog inte uppdatering,, möjligen något litet via mobilen. men annars kommer det på Måndag!

Nu ikv har jag ridit min prinsessa!! och GUD va fin hon är!
Ringde även ett "speciellt" samtal idag, det kan leda till något stort! men det får ni veta tidigast om någon månad :P hehe!!! säger bara att det är en dröm som kan gå i uppfyllelse! man jag drömmer ju ganska mycket :P

efter detta tänkte jag slänga in lite bilder från Gärds hoppningen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-25 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0