Tävling!!

Vinslövs Rf stod för dagens tävling!!

LB:1 - Hon känndes fin, lite hög nacke på vissa ställen, vilket såklart straffade sig. men hon var bättre än sist iaf!
vi fick 68,97% och det räckte till en 3,de plats :D

LA:1 - trodde att hon skule vara lite "mör" efter förra starten, då solen stekte och typ ingen skugga,, men hon var lika pigg och glad för det!! ganska skönt faktiskt att hon inte bli så påverkad av vädret!
själva programet gick helt ok, lite hög nacke och spänd, men helt ok.
dock så bidrog jag till 3st tabbar,, och de var så sjukt onödiga!!!
nr1-
hängde kvar i innertyglen på diagonalen så hon fick takt fel i mellantraven!!! (fick 5.a)
nr2- fel galopp i andra fattningen, (fick 4.a)
nr3- fel galopp i sista fattningen (fick 4.a)
Dessa tabbar är så klantigt, och får verkligen inte ske!!!! det är dyrt, poängen blir låga när man får sånna missar!!
men vi fick 64,47% kom nog precis utanför! men där ska jag va med den ritten!

nu blir det tävlings paus,,, vet inte hur länge då jag börjar jobba och vet inte när jag blir ledig för tävling!

LB:1 jag och Katarina, alltid kul att vara bättre än tränaren med 0,4% :P (men de fick ett omslag i den ena galoppen)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fina ni är och grattis till placeringen! :)

Ser att du har en tekna sadel också, är de normala i storlekarna? Jag tänker på säte och kåpor då :)de har ju rejäla stöd som kanske gör de lite trängre att rida i? Lycka till i fortsättningen!!!!!!!!

2011-06-10 @ 00:09:53
Postat av: Frida Fransson

grattis! så fina är ni! :D

2011-06-15 @ 11:01:17
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0