Tisdag

jobbet har gått bra,,, en stor del av dagen gick ju åt till intervjun jag följde ju med när Ulla red osv,, blir nog en hel del fina bilder!
sen när de hade intervjun så "passade" jag hästarna i hagen,, Richelle och Lidro blir galna när det är för mkt knott som det är nu i denna värmen, och när jag hämtade in dem senare så upptäckte jag att fotografen smög runt på gården,, :P han fottade en del när jag tvättade hästarna osv :/ aja jag gör mitt jobb och han sitt :P

imorgon ska jag rida lille Lidro så Ulla ska iväg, alltid kul att få rida honom!!!
på torsdag så ska vi till Flyinge, då Ulla ska träna och på Lördag kommer Eva-Karin från strömsholm som ska hålla lektion för Ulla! det sägs att Eva-Karin ska vara super bra så jag får lyssna noga!!!
dock får jag se hur länge jag hinner stanna på Lördag då jag ska på Studen firande!! har en "kusin" som tar studenten, och den får man ju inte missa! :)

nu ikv red jag Madenta och hon går finfint,, jag ska börja plugga in LA:3 och LA:4 så jag kan öva på delar från programen!
den 23 juli blir det Gärds! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0