FREDAG!!

Nu är det helg!
ledig idag dessutom :).. skönt!!
jag och mamma åkte in till stan, skulle ju fixa present till min Lillebror... vad köper man till en 10åring lixom :P?!
sen lite andra ärenden, b,la hämtat körkortet!! 

hem och på kvällen har det varit Dressyrträning, Madenta gick mkt bra! hittade en lagom tävlingsform, ganska låg i nacken men ändå framme med mulen,, det är så lätt att hon kryper bakom hand när hon är låg i formen, annars blir hon för hög i formen för LC,LB.
men med mer träning och styrka så blir det bra :D
hon var dock lite ofukuserad i början... tittade på saker på marken och hoppade till intill väggen och skvätte grus,, då blev det ännu farligare... hihi!

imorgon blir det ett litet äventyr,, mer om det imorgon elr på Söndag.. beror på hur mkt tid jag har mellan äventyret och kalaset för brossan!!

fick även en kommentar på ett gammalt inlägg, om min första B-ponny Grynet, Hon som la sig när man red!! finns under "Ponnytiden".
det var från en tjej som hade tagi hand om henne nu på senare år,,, ska ta kontakt med henne.. sånt är alltid kul att ha kontakt med de som har haft hästarna före eller de som har dem efter en.

lite bilder!!!

har fått reda på att finaste Tess är nu såld!... ska ta reda på vem som köpt henne och kanske ta kontakten med henne,, lille Tess du förändrade mitt liv, henne har jag mycket att tacka för!!



Virdarnas Snoddas.. Min Prins! <3 om vi ändå kunde ses en sista gång<3 R.I.P 09-06-02


Kommentarer
Postat av: Sandra Z

Hej Evelina!

Om du får reda på vem som köpt Tessan och får kontakt med dem så hade jag varit super tacksam över att få reda på det också. Vill verkligen inte "tappa bort" henne!. Ha det bra! MVH Sandra

2011-03-18 @ 21:50:38
Postat av: Evelina Wahlström

SV: Hej!

slävklart meddelar jag om jag kommer i kontakt med den nya ägaren,, det är nog ingen som riktigt vill släppa henne,, hon är helt underbar!

Tack dsm :)

Kram

2011-03-18 @ 22:57:36
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad snällt:) Hon har verkligen en speciell plats i mitt hjärta! Ja, det är verkligen svårt att inte tycka om en häst som henne :D.

Kram

2011-03-18 @ 23:02:24
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Hon har verkligen en speciell plats i mitt hjärta! Ja, det är väldigt svårt att inte tycka om henne och hennes personlighet! :D

Kram

2011-03-18 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0