Tävling!!

Skepparslöv idag!! LC:2,LB:1 och det kunde inte gått bättre!!!

LC:2 - 1.a med 67,5% super fina procent!!
hon var dock något spänd vid domaren då de sitter i en transport,, inte så vanligt att ha en transport i ridhuset :P
men annars var hon super fin!!

LB:1 - 2.a med 71.4%!! jag fattar fortfarande inte hur jag lyckades?! men domaren verkade gilla Madenta :D
jag och 1,an hade samma poäng (207p) men eftersom de inte vill ha 2st 1or så kollar man på de nedre siffrorna (allmänt intryck) där hade jag en 8 och fyra 7or och den andra ryttaren som också hade 207p hade två 8or och tre 7or,, vilket gör att hon är bättre, men vi hade samma poäng, men de måste dela oss ändå....
svårt att förklara men så är det :P


jag är otroligt stolt över min fina Madenta!! <3 nu bjuder jag på bilder från dagen!!

hennes livs första ärevarv och hon fick springa först :P



71.4% för mig helt magiska procent!! <3



Älskade häst <3 snart 2år tsm!! och fler ska det bli <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Ett superstort grattis!:)

de e ni värda!

2011-03-26 @ 17:32:52
Postat av: Anonym

SV: Tusen tack :D

2011-03-26 @ 18:01:26
Postat av: marre

Jag har tävling på bloggen, månadens bild. var gärna med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0