Torsdag!

Körde till skolan idag, första gången man är helt själv i bilen,, om man inte räknar halkkörningen.
det gick bra :) skönt att slippa bussen, även om jag inte kommer köra till skolan så ofta. Mamma behöver kanske bilen + att har man gratis busskort så kan man ju åka :P

på fm hade vi religion och svenska,,, gjorde provet i Judendom.. gick väll helt okej.
på em hade vi Traktrokörning med Hanna! vi skulle harva utebanan, ridhuset och galoppbanan. lite små drygt att vänta när de andra körde + att det var svinkallt då vårt vackra vår väder har blåst bort.... men hoppas att det kommer tillbaka snart.

efter lektionen så körde jag hem,, fick sällskap av Hanna :) så en liten extra tur till Vittskövle men det gör jag så gärna :) blir ju mkt roligare med sällskap i bilen :)

nu ikv har lilla Madenta fått vila, tyckte så synn om mina hästar när jag kom hem de stod i ena hörnan och bara hängde... usch jäkla väder!!! så det fick komma in tidigt och slippa motionera :P
imorgon är jag ledig och på kvällen blir det Dressyrträning :)

på lördag ska jag på "äventyr" som kan leda till ngt bra :P på kvällen ska jag till Pappa. Vi ska fira min Lillebror som blev 10år i Tisdags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0