31 maj 2011

imorgon går vi in i JUNI!! helt sjuk va tiden går!

tänkte bara skriva här lite snabbt,, sen ska jag ut och rida Madenta :) blir en stund på banan och kolla om jobbet från igår gjorde någon verkan :P

Innan idag har vi varit i stan,, efter lite letande på internet efter Kandar så hittade vi ett och då åkte vi in till Stable store och kollade om de hade ett likadant.. tyvärr inte men de ska beställa hem till mig :D
sen bestämde vi att vi ska komma in med dressyrsadlen nästa vecka,, då den är för bred för min pärla! just nu får jag lägga paddar under men snart är det över :P

nu tillbaka till Kandaret! det är ett superfint från Schockemöhles


nu ska jag ut och rida!!
xo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0