Dressyrexamen!

idag var dte dags för examen. Det gick finfint, fina poäng och omdöme :) protokollet kommer senare :P då vi inte fick det med oss idag ska ju kopieras osv.

iaf vi red LB:1 och besömdes i "ryttartestet" de bedömer sits,känsla och inverkan osv Bedömningen gjordes av MiQe Ohlsson som är utbildad domare, så det han säger stämmer :P

Cassy gick bra, någon liten miss,, jag slarvade i ena mellan galoppen så han bytte, sen var han inte helt stadig heller, men blir ju så när man rider hästen 1ggr/veckan :P men jag är nöjd,

nu får ni se dagens ritt!! lämna gärna er åsikt!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Riktigt bra ridet =) Han såg fin fin ut =) Han är inte någon lätt häst heller att rida :P Tycker att du ska vara nöjd eller mer än så =) Kram

2011-05-04 @ 09:46:09
Postat av: Evelina Wahlström

SV: Tack :) nej, men han har sina stunder och jag trivs bra med honom.. lite synn att det tar slut nu när man har kommit så bra överens.

jag är jätte nöjd.. gick in med målet att han inte skulle bocka :P kram

2011-05-04 @ 18:49:47
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0