För jag har tagit STUDENTEN!!!!

igår var det den stora dagen!!

började med att vara i Aulan och ha avslutning :) vi tackade av lärare,städ,jour och Annika (internatföreståndare) vi sjöng lite, fick betygen och Jag fick Stependium!!!! blev väldigt förvånad!
fick det från Sparbanken 1826 för goda prestationer inom skolan både i teorin och det praktiska, men även för fina framgångar utanför skolan!!!

sen sprang vi ut och åkte vagn runt på skolområdet,, skrek osv!!! Happy,happy!!

min fest började 18:00 och släk och vänner kom och vi hade en väldigt trevlig kväll!!
men kl 22:00 åkte jag och Hanna mot Ravlunda där Paulina hade sin Fest!!!!
väldigt trevligt :D men det är alltid trevligt i deras sällskap!

nu blir det bilder,, btw vi var med i Kristianstadbladet idag :)


Underbara häst!! hade jag inte gått på önnestad hade vi aldrig mötts!! (skolans uppfödning)


Utdelning av stependium!



:D Tjock som barn :P ää det är "sött"


Jag och töserna :)



Paulina och jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0