It's not about the money, Forget about the price tag.

japp denna titlen passar bra in!! låten finns här --> http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI Jessie J- Price tag.

innan jag berättar om dagens tävling så vill jag bara förklara titlen för er!,, många säger och har sagt till mig att Du får vad du betalar för!!.. speciellt när det gäller Madenta!! de flesta vet att hon var otroligt billig,, men det kan vi ta en annan gång :P och då tycker folk att det är inte mycket och ha.. "en bra häst är dyr" "billiga är inget att ha"
Men så ser jag inte på det!! därför är det ännu roligare nu när det fungerar så bra med Madenta,, sen kan alla sitta där på sina dyra hästar :P 

nu till tävlingen!!!

Östra göinge idag LB:1 & LA:1 

LB:1 hon kännde helt ok på framridningen,, på banan var hon riktigt fin! någon liten miss men inget att gnälla över direkt :P (jag gick på henne för mkt i mellantraven så hon fick galoppinslag)
Vi fick 71.03% och SEGER!!!

LA:1
hon var riktigt fin redan från början!! på banan gick hon finfint!!, skänkelvikningen till höger blev lite hakig i början, och i galoppen var hon lite spänd.. men mycket bättre än sist, men Ryggningen satt!! en 8a på den :)
Vi fick 69,74% och SEGER!!! helt sjukt,, andra gången vi startar LA!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till vinsterna=)..

Håller med dig angående priset på hästar idag. Det har inte med pengarna man ger för hästarna utan vad man gör hästarna till och hur mycket tid man vill lägga ner enligt mig=).. En billig häst kan också gå långt=).. Priset gör inte hästen=D

2011-05-09 @ 18:08:47
URL: http://linaswenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0