Studentbal!

japp igår var det studentbal!

halv 1 var jag hos My och fick håret fixat :) bra blev det även om lockarna inte höll som vi ville.. har lit för tjockt och tungt hår,,

runt 3 var jag hos Hanna, jag åkte med dem till skolan och sen till Bäckaskog, i deras mustang :) fint ska det va!
på skolan blev det fotografering och sen vidare efter ngn timme till Bäckaskogs slott. där hade vi balen
det blev en Trevlig kväll :)

idag har vi kollat på film (skicka vidare,, ett tips väldigt bra film!!)
sen hade vi 1.a hjälpen kurs med hjärt och lungräddning.. så nu är man diplomerad :P och snart får jag mitt Diplom i Hästskötarexamen då allt är genomfört!!!

på fredag är det som ni vet student! men innan des ska vi ha Spex, resa monument och lite annat skoj :P tiden på Lantan har gått  på tok för fort!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0