Fredag!

lever livet precis som vanlig och då finns det inte så mycket att skriva om :P

idag har man varit i Helsingborg,, Väla centrum. på jakt efter lite nya kläder, gick väll sådär man handlade i samma affärer som man har i stan.. men då vet man det till nästa gång :P
nu ikv har man tränat, även om man har sprängande huvudvärk då gick det helt ok, känns bra inför Söndag!

Imorgon blir det ponnytävling, Fanny och Bouncer ska till Gärds och jag har lovat att hjälpa till :):) de ska rida en klass och start är ca 16:45 så hinner ju fixa stallet och rida innan. 

sen på Söndag ska jag starta på Gärds runt 16:30 ska bara rida LA:1 så de blir en kort dag. och jag hinner fixa stallet innan och även knoppa osv, så man slipper stå på kvällen innan + att knopparna blir ju snyggare om de inte sitter i under natten :P

till helgen är det exakt 1år sen vi fick vår första plac,, det var just på Gärds i LC:2 med 64%. nu får vi se hur det går på Söndag, jag vet ju att vi kan, men man ska ju prestera när det gäller och domaren ska vara på vår sida :)
men det är de som gör tävlandet roligt, du vet aldrig hur det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0