Tävling!! :D

min häst är helt underbar!!

startade vår 2,a regionala tävling och debuterade MSV C

LA:4- gick typ felfritt,,, ska man vara petig så blev hon lite hög i nacken stundtals i galoppen,,, men inget som spelade så stor roll, slutade på 66,8% och det räkte till en 2.a plats :D härligt!!
även denna gången var det Lottie Mattsson som dömde och fick fina kommentarer på prisutdelningen, det tackar vi för :)

MSV:C2- framridningen gick bra dock blev jag mer och mer nervös ju närmre min start det blev!,, sist jag var så nervös var nog förra sommaren när jag debuterade FEI på Tess.
Men Madenta var lugn och fin som vanligt och debuten blev bra,,, dock klantade jag till det i högra galoppen så fick något avbrott och de enkla bytet blev katastrof,,vilket gav 4or där jag hade 6or i vänster galopp och skolorna kan ju bli mkt bättre såklart :P ,,,  slutade på 60,8%. när vi åkte hem räknade jag lite på poängen,, och hade jag inte fått missarna i galoppen och fått 6or ist för 4or hade jag fått runt 63% och det hade varit ett kval till MSV B!!! helt sjukt nära egentligen!
så nu är jag verkligen super taggad för sesongen 2012,,

nu blir det EMA gala på MTV!!  :D
btw,, film från båda klasserna kommer när Youtube vill jobba litte fortare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0