Tävling!

dagens tävling ver verkligen ett bakslag, eller så har jag blivit bortskämd med fina resultat?!
men jag svävar fortfarande på mina moln! för Min häst är underbar!!!

startade LA:1 på 62%,,, asså nu snackar vi Lokal LA:1 missar hit och dit också. skratt retande faktiskt, riktigt dålig ridning från mig osv.
men jag kan erkänna att jag själv blir väldigt oengagerad när man vet att man har mer och visa än vad programen kräver,,,har ju tränat MSV nu ett tag :P men man måste ju kunna rida lättare också!
så jag får skylla mig själv.

sen fick man ju ingen riktig tävlings feeling då vi inte åkte förän 14:45 så gick hela fm och väntade typ... startade 16:00 så de känndes ju inte som tävling, det ska ju vara tidig morgon osv!

men nu laddar vi om till Viarp den 27.. årets sista tävling! det blir LA:4 och MSV:C2 så nu får jag ta mig i kragen och fokusera ordentligt!!!!

fina hästen innan vi åkte!.. helt sjukt grönt och fint på marken och flera + grader den 20 November!! Lovely! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Bakslag får ju alla :) Men tror ni tar igen det på nästa tävling, lycka till! =))

2011-11-22 @ 16:35:58
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0