händer en del....

javisst!. livet rullar på och denna veckan har rusat förbi!.. imorgon är det Fredag!!!

det är iaf bestämt att jag följer inte med till Oslo, så jag jobbar min sista dag imorgon,, lite blandade känslor faktiskt!,, men man måste ju vidare och ta tag i sitt eget ;P
men iaf Ulla har fått en toppen tjej Linn! ... lite synn faktiskt att man inte kan var 2st om jobbet,,,dessa dagarna har varit riktigt skoj,, känns som om vi kännt varann länge! (ja ända sen i måndags)

iaf idag drog vi till Everöd på lunchen! vi var så sjukt sugna på Kebab!,, så kl 12 tryckte vi ner det!.. haha så förbannat onyttigt men gott!!!!
imorgon bli vår sista jobbdag tsm,, men jag hoppas att vi kommer ses! jag och syrran ska ju ha en liten fest i slutet på okt,, så då ses vi ju om hon kan vara ledig,,!

nog om det!

imorgon blir det träning!! och sen är det helg! i början på nästa vecka ska jag och syrran börja planera lite fest och glo på film!
men nu har jag inte mkt mer att skriva utan bjuder på en bild ist


Kommentarer
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Anordnar just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en ursnygg fleece från Schockemöhle. Klicka på länken för att vara med :)

http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-09 @ 16:42:36
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Kolla gärna in den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Kanske följa via bloglovin? :)



Kram F&V på T.N!

2011-10-09 @ 18:57:03
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0