Onsdag,, mitt i veckan!

Måndag var en dag med blandade känslor,, red Madenta på Älleköpinge hon gick riktigt,riktigt bra!!! man blir så glad när man hittar känslan!
humöret var på topp men det varade tyvärr inte hela dagen då vi var tvungna att åka till vetrinären med min lille hund... han har haft konstiga utslag på benen ett tag och vi var inne med honom för ca2 veckor sen och då fick han behandling och salva och tabletter som skulle göra det bättre,, men tyvärr blev det inte så mkt bättre som det borde,, så eftersom han är 11år vilket är gammalt för den hundrasen. så beslöt vi att avliva honom då verken vi eller vetrinären trodde att han skulle bli bättre, snarare tvärt om + att han hade ju så sjukt ont.

sorgligt men man vill ju inte låta dem lida för att man ska ha kvar dem, vi fick 11år tsm! och det är jag tacksam för.
R.I.P Ricky 2000-02-10 - 2011-10-17


Tisdag:
det regnade typ heela dagen så det hände inte så mkt,,, jag väntade ut regnet då vi skulle till älleköpinge för att träna ytterligare inför lördag, då det går på 20*60m bana så måste jag träna på den ytan,, vi har ju bara liten bana hemma.
det gick väldigt bra igår med! fina hästen <3

Onsdag: idag!! har inget direkt planerat,, Madenta får en välförtjänt vila! men jag tror att vi tar en liten promenad nu på förmiddagen,, för även om det blåser så är det väldigt skönt väder,, solen skiner och bli himmel,,, måste ju njuta nu innan vintern kommer ;P

Kommentarer
Postat av: SHUNI- hästblogg

Vilken fin blogg du har :) tycker nästan din häst liknar min litegranna! :D

2011-10-19 @ 14:45:59
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0