Underbara helg!

som alltid är ju helg trevligt! denna helgen bjöd på Fest!! jag och syrran bjöd på den!
även om vi inte var så många så blev det bra ändå,, med rätt sällskap och glatt humör så blir det ju alltid bra! :D

kvällen blev lång då vi stannade över i stugan som vi hade hyrt, men jag stuttsade upp kl 7 när klockan ringde! hästarna skulle ju ha mat, stugan ligger ca 300m hemifrån men sen kunde man ju somvanligt gå och lägga sig igen, sen hade man städningen framför sig, och våra underbara vänner hjälpte till, helt utan att vi bad om det, stort Tack ska ni ha!

Egentligen skulle jag följt med tjejerna från Älleköpinge till Vellinge när de skulle starta allsvenskan i dressyr, men man kan ju inte vara på 2 ställen. och ibland får man träffa annat folk istället,,, men nästa omg i Flyinge föjler jag med på istället :D

nu blir det TV resten av kvällen,,, det ska visas Beck Hämdens pris på TV 4,,, sjukt gammal film men ändå bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. bra blogg. kolla gärna in min nya blogg med sportgrodor.

2011-11-01 @ 20:47:05
URL: http://dagensgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0