kick off 2011

igår var den årliga Kickoffen på Älleköpinge! som alltid lika trevligt :)
mitt humör var ju på topp såklart efter tävlingsresultaten tidigare under dagen

idag har jag varit hos pappa,, han bytte stereo i bilen, sen åkte jag vidare till Farmor,, lite fika där :):)
sen en snabb sväng hem innan man åkte till Ulla och matade hästarna och gick en sväng med hunden Etzy, och sen körde jag vidare till Älleköpinge,, glömde min Jacka där igår ;) hihi så smart!!

nu bjuder jag på någon bild från gårdagen!

klädkod - Orange!! har man inte ngt oranget så tar man ettiketten från läskflaskan :P



happy,happy!,, jag och "kusinvitamin" Anton



Siri och hennes kamera som till skillnad från min gick varm hela kvällen :P


Peace! jag och Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0