Måndag!

då var det Måndag och vi är inne i Sept på riktigt!! det är med blandade känslor jag närmar mig hösten/vintern!
när man tänker på hur mörkt det har börjat bli så vill man ju ha lite vitt på marken så det lyser upp!
men innan dess hoppas jag att hösten blir bra!!! vet iaf att jag ska fira min syster i slutet på månaden! den 28 närmre bestämt, sen fyller ju mamma år den 31 :)
men innan dess ska vi ju hinna med klubbtävlingen osv! och eventuellt en regional debut för lilla Madenta, LA:4 den 18 på Gärds,,, har till imorgon på mig att fundera :P

Annars har dagen rullat på som vanligt, men imorgon ska jag ta ett steg, sen får vi väll se om det bär eller brister... Time will tell!
Nu ikv har jag iaf ridit ut e sväng med Madenta,, hon var pigg och glad som vanligt :D

men nu ska jag äta och kolla lite på de svenska hollywood fruarna!!
xoxo

Älskade Madenta jag är så stolt över dig <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0