Onsdag!

det är Onsdag och jag börjar om 10min! men jag tänker ändå uppdatera här lite :P
igår var en speciell dag,, jag sa pp mig från detta jobb. känner att jag måste vidare. då jag i framtiden vill starat eget osv så behöver jag bätte inkomst framför allt,, och lite andra anledningar också- men inget ni behöver veta just nu,, det kommer,, tids nog!

men jag jobbar kvar till hon hittat en annan elr ca 1mån. så mitten på okt slutar jag.
men tror att tiden kommer springa iväg, mina helger är planerade hela vägen!
denna helgen ska man träffa sin syster,, blir lite Bio i stan!
17/9 Klubbtävling
23-25/9. Flyinge med Ulla
sen är nästa 09-13/10.. OSLO. Ulla ska Till Kingslands horse show! så det blir mitt sista meeting.


men nu ska jag strax ut och jobba! 
xoxo 
Evelina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0